Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 294 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
349 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
373 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
395 Kč
Není skladem

Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
395 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
373 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolik hodin jste dnes v noci spali? Pokud méně než osm, pak asi stejně jako většina lidstva trpíte spánkovou deprivací. O co přicházíte? Lidé, kteří si dopřávají dostatek spánku, jsou zdravější, chytřejší, štíhlejší, atraktivnější a šťastnější. Evoluce nás touto bezbrannou fází denního rytmu…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Proč spíme - Odhalte sílu spánku a snění, 2. vydání je 363 Kč

Výběr knih autora Walker Matthew

Zobrazit všechny knihy autora Walker Matthew
Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.