Putování labyrintem světa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 228 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Putování labyrintem světa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
228 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování labyrintem světa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování labyrintem světa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Putování labyrintem světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Putování labyrintem světa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Putování labyrintem světa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
242 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Putování labyrintem světa - Vaněček Michal. Předlohou knihy byla dvě díla Jana Amose Komenského. Labyrint světa a ráj srdce je dílo Komenského, patřící k jeho nejčtenějším a nejznámějším filozofickým pracím. Druhou předlohou bylo dílo Regulae vitae. Putování labyrintem světa volně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Putování labyrintem světa je 253 Kč

Výběr knih autora Michal Vaněček

Zobrazit všechny knihy autora Michal Vaněček
Výběr knih vydavatele Maxdorf

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maxdorf
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.