Rath

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 455 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rath koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
455 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rath koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
502 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rath koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rath koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
599 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Velkolepé finále jedinečné románové série Gereon se po návratu z USA přestěhoval do úkrytu v Rhöndorfu u Bonnu a vydává se do Berlína, aby pomohl Charly. Musí osvobodit Hannah Singerovou ze sanatoria Wittenau a obhájit Fritzeho, který je podezřelý z vraždy. Nenávist vůči Židům roste, pogromy…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rath je 523 Kč

Výběr knih autora Volker Kutscher

Zobrazit všechny knihy autora Volker Kutscher
Výběr knih vydavatele Moba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Moba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.