Rozpouštění bolesti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 276 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rozpouštění bolesti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Rozpouštění bolesti koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
326 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha Rozpouštění bolesti je plodem čtyřicetiletého výzkumu a praktického využívání biofeedbacku. Její autor, psycholog Les Fehmi, čtenářům přibližuje svoji metodu tlumení akutní i chronické bolesti různého původu. Fehmiho metoda pomáhá zmírňovat bolesti zad, šíje a hlavy, bolesti svalů a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rozpouštění bolesti je 301 Kč

Výběr knih autorů Jim Robbins , Les Fehmi

Zobrazit všechny knihy autora Jim Robbins, Les Fehmi
Výběr knih vydavatele Emitos

Zobrazit všechny knihy vydavatele Emitos
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.