Rudý kohout Picasso

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 243 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Rudý kohout Picasso koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
243 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rudý kohout Picasso koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
264 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Rudý kohout Picasso koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak souvisel vznik Malevičovy abstraktní malby s bolševickou revolucí? V čem měla jeho ideologie suprematismu překonat komunismus? Proč George Grosz, německý kulturní bolševik č. 1., usiloval o komunistický převrat v Německu po první světové válce? Byli němečtí dadaisté pravověrnými komunisty?…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Rudý kohout Picasso je 242 Kč

Výběr knih autora František Mikš

Zobrazit všechny knihy autora František Mikš
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.