Skandál v Uberu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 257 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Skandál v Uberu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
257 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skandál v Uberu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
324 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Skandál v Uberu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
260 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Skandál v Uberu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
310 Kč
Není skladem

Skandál v Uberu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
306 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak jsem se nebála promluvit Susan Fowlerové bylo pouhých pětadvacet let, když její blogový příspěvek, který popisoval sexuální obtěžování a pomstychtivé chování, které zažila ve společnosti Uber, pobouřil celý americký národ. Článek nakonec vedl k odvolání vlivného generálního ředitele…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Skandál v Uberu je 295 Kč

Výběr knih autora Susan Fowler

Zobrazit všechny knihy autora Susan Fowler
Výběr knih vydavatele Zoner Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Zoner Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.