Slaďování soukromého a pracovního života

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 447 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Slaďování soukromého a pracovního života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Slaďování soukromého a pracovního života koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
501 Kč
Není skladem

Slaďování soukromého a pracovního života koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
488 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slaďování soukromého a pracovního života koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
509 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Slaďování soukromého a pracovního života koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
484 Kč
Není skladem

Krátký popis
Slaďování soukromého a pracovního života se stalo diskutovaným tématem zejména v souvislosti s rozvojem nejrůznějších režimů „home office“ a se zapojením moderních technologií a jejich možností do pracovního procesu. Jde o soustavné hledání nástrojů a právních figur, které i přes permanentní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Slaďování soukromého a pracovního života je 485 Kč

Výběr knih autora Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.