Smluvní režim výkonu funkce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 461 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Smluvní režim výkonu funkce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
461 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smluvní režim výkonu funkce koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
496 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Smluvní režim výkonu funkce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
458 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kolektivní monografie Smluvní režim výkonu funkce přináší monografické zpracování otázek smlouvy o výkonu funkce v obchodních korporacích. Jednotliví autoři se ve svých příspěvcích věnují detailně jednotlivým aspektům smluvního režimu výkonu funkce člena orgánu, možnostem smluvní modifikace…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Smluvní režim výkonu funkce je 471 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Kristián Csach, Bohumil Havel, Lucia Žitňanská
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.