Stupidita

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Stupidita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Stupidita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stupidita koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Není skladem

Stupidita koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
258 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stupidita koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stupidita koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Stupidita koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
246 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Františka Koukolíka Stupidita je určena širšímu okruhu čtenářů. Vypráví o nejrozšířenějším a nejvlivnějším, nicméně nepřiznávaném, zapíraném, znevažovaném, nejhlubším, obtížně uchopitelném znaku lidského individuálního a skupinového chování, jímž je stupidita. Stupidita není nadávka ani…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Stupidita je 254 Kč

Výběr knih autora František Koukolík

Zobrazit všechny knihy autora František Koukolík
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.