Tajemné stezky - České středohoří

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 205 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tajemné stezky - České středohoří koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tajemné stezky - České středohoří koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
212 Kč
Není skladem

Krátký popis
Překrásná krajina Českého středohoří, je jakýmsi přirozeným valem malých i větších kupovitých a kuželovitých vrchů - dávných třetihorních sopek. Nejvýrazněji z nich se do výše 837 metrů vypíná Milešovka, nazývaná zde "královnou Středohoří". A výhled z jejího vrcholu - v celé Evropě nenajdete…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tajemné stezky - České středohoří je 208 Kč

Výběr knih autora Luboš Y. Koláček

Zobrazit všechny knihy autora Luboš Y. Koláček
Výběr knih vydavatele Regia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Regia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.