Technická mechanika – Kinematika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 263 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Technická mechanika – Kinematika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
263 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Technická mechanika – Kinematika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Technická mechanika – Kinematika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Technická mechanika – Kinematika koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
266 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Jde o druhý díl řady Technická mechanika. Učebnice je určena pro žáky středních průmyslových škol strojnických a lze ji také použít pro výuku u dalších maturitních oborů strojírenského zaměření. Zabývá se kinematikou přímočarého a křivočarého pohybu hmotných bodů a těles. U složených pohybů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Technická mechanika – Kinematika je 265 Kč

Výběr knih autora Oldřich Šámal

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Šámal
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.