Technická mechanika Termomechanika

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Technická mechanika Termomechanika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
245 Kč
Není skladem
a 2 další varianty  
Technická mechanika Termomechanika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
266 Kč
Není skladem

Technická mechanika Termomechanika koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
274 Kč
Není skladem

Technická mechanika Termomechanika koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
266 Kč
Není skladem

Krátký popis
Učebnice je určena pro žáky 3. ročníků středních průmyslových škol strojnických. Lze ji použít i pro další maturitní obory se strojním zaměřením. Učebnice řeší jak teplo působí na fyzikální a chemické děje, na získávání tepla spalováním a vyšetřuje co nejefektivnější způsoby využití tepla v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Technická mechanika Termomechanika je 262 Kč

Výběr knih autora Oldřich Šámal

Zobrazit všechny knihy autora Oldřich Šámal
Výběr knih vydavatele Informatorium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Informatorium
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.