Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
256 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem

Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
224 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak se sokolské hnutí stalo téměř neodstranitelnou součástí české kultury? Jak prostupovalo jejími sférami? Jaký vliv mělo na utváření kolektivní národní identity? To jsou základní otázky, kterými se zabývá publikace Tělo v pohybu. Při hledání odpovědí byla jako jeden z hlavních nástrojů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tělo v pohybu - Performativita sokolského hnutí v období formování moderního českého národa je 244 Kč

Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.