Termination Shock (Defekt)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 440 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Termination Shock (Defekt) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
440 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Termination Shock (Defekt) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
258 Kč
Není skladem

Krátký popis
The #1 New York Times bestselling author returns with a visionary technothriller about climate changeNeal Stephenson's sweeping, prescient new novel transports readers to a near-future world where the greenhouse effect has inexorably resulted in a whirling-dervish troposphere of superstorms,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Termination Shock (Defekt) je 349 Kč

Výběr knih autora Neal Stephenson

Zobrazit všechny knihy autora Neal Stephenson
Výběr knih vydavatele HarperCollins Publishers

Zobrazit všechny knihy vydavatele HarperCollins Publishers
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.