Collected Works of Oscar Wilde (Wordsworth Library Collection)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 739 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Collected Works of Oscar Wilde (Wordsworth Library Collection) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Collected Works of Oscar Wilde (Wordsworth Library Collection) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
739 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Collected Works of Oscar Wilde (Wordsworth Library Collection) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
WildeÂ’s works are suffused with his aestheticism, brilliant craftsmanship, legendary wit and, ultimately, his tragic muse. His plays, essays and poems are all included in this comprehensive collection of the works of one of the most exciting writers of the late nineteenth century.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Collected Works of Oscar Wilde (Wordsworth Library Collection) je 791 Kč

Výběr knih autora Oscar Wilde

Zobrazit všechny knihy autora Oscar Wilde
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.