Messenger (The Giver, #3)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 226 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Messenger (The Giver, #3) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
226 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Messenger (The Giver, #3) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
236 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Messenger (The Giver, #3) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
306 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Messenger (The Giver, #3) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
214 Kč
Není skladem

Krátký popis
The fascinating third companion novel to THE GIVER which inspired the dystopian genre and is soon to be a major motion picture starring Jeff Bridges, Katie Holmes and Taylor Swift.In MESSENGER, Matty has lived in Village and flourished under the guidance of Seer, a blind man known for his…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Messenger (The Giver, #3) je 245 Kč

Výběr knih autora Lois Lowry

Zobrazit všechny knihy autora Lois Lowry
Výběr knih vydavatele Harper Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele Harper Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.