The Happy Prince & Other Stories

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 89 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Happy Prince & Other Stories koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Happy Prince & Other Stories koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
120 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Happy Prince & Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
127 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
The Happy Prince & Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
113 Kč
Není skladem

The Happy Prince & Other Stories koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
151 Kč
Není skladem

The Happy Prince & Other Stories koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
90 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
These fantasies and true-to-life fables were created by Oscar Wilde for his own sons. Here is the tale of the Prince who is not as happy as he seems, of the Selfish Giant who learns how to love children, and of the Star-Child who suffers bitter trials when he rejects his parents.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Happy Prince & Other Stories je 115 Kč

Výběr knih autora Oscar Wilde

Zobrazit všechny knihy autora Oscar Wilde
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.