The Power of Geography

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 275 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

The Power of Geography koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
The Power of Geography koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
426 Kč
Není skladem

The Power of Geography koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

The Power of Geography koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
275 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)
a 3 další varianty  
The Power of Geography koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
292 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Power of Geography koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
587 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

The Power of Geography koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
587 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Krátký popis
Dechberoucí titul z kategorie Humanitní a společenské vědy od společnosti Elliott and Thompson.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy The Power of Geography je 393 Kč

Výběr knih autora Tim Marshall

Zobrazit všechny knihy autora Tim Marshall
Výběr knih vydavatele Elliott & Thompson Limited

Zobrazit všechny knihy vydavatele Elliott & Thompson Limited
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.