Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 179 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě - Šmejdová Ivana. Půvabné a úsměvné zápisky z rodinného výletu do současné Velké Británie. Kniha je doplněna malou inspirativní místní kuchařkou. Volně navazuje na autorčiny předchozí tituly Odleť mě domů (soukromý průvodce Spojenými státy prokládaný…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tři ve Fanče, o Lindě nemluvě je 185 Kč

Výběr knih autora Ivana Šmejdová

Zobrazit všechny knihy autora Ivana Šmejdová
Výběr knih vydavatele KAVA-PECH

Zobrazit všechny knihy vydavatele KAVA-PECH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.