Tristanská občanská válka

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 328 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tristanská občanská válka koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
328 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tristanská občanská válka koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tristanská občanská válka koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
386 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tristanská občanská válka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Tristanská občanská válka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
408 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tristanská občanská válka koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
429 Kč
Není skladem

Tristanská občanská válka koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
352 Kč
Není skladem

Krátký popis
Malá válka v předvečer mnohem větší. Planeta Tristan byla bezvýznamným světem uprostřed Kolonizovaného prostoru, o který nikdo nejevil velký zájem. To se změnilo, když se tam rozhořela občanská válka a rozpínavé Kasimirské císařství začalo podporovat jednu ze znesvářených stran. Na Tristan nyní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tristanská občanská válka je 377 Kč

Výběr knih autora Jan Kotouč

Zobrazit všechny knihy autora Jan Kotouč
Výběr knih vydavatele FANTOM Print

Zobrazit všechny knihy vydavatele FANTOM Print
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.