Twist art pro děti

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Twist art pro děti aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...

Krátký popis
Pokud jste někdy zatoužili vyzkoušet si techniku Twist artu, ale originální materiál, tedy zamotaný barvený provázek z papíru s příměsí hedvábí, se vám zdál příliš finančně nákladný, je tato kniha určena právě pro vás. Přesvědčíte se, že klasický twistartový provázek lze snadno nahradit…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Iva Hoňková

Zobrazit všechny knihy autora Iva Hoňková
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.