Učebnice ájurvédy I. - Základní principy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 517 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učebnice ájurvédy I. - Základní principy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
517 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy I. - Základní principy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
604 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy I. - Základní principy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy I. - Základní principy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Učebnice ájurvédy I. - Základní principy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
675 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy I. - Základní principy koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
554 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vydáním Učebnice ájurvédy vstoupilo ájurvédské vzdělávání do nové etapy. Jedná se o první učebnici ájurvédské medicíny, napsanou pro západní studenty. Její vydání by mělo na Západě přispět k rozvoji prvních skutečných ájurvédských vysokých škol, které jednoho dne budou na své pohostinné půdě…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učebnice ájurvédy I. - Základní principy je 597 Kč

Výběr knih autora Vasant Lad

Zobrazit všechny knihy autora Vasant Lad
Výběr knih vydavatele Maitrea a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.