Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 549 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
549 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
556 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
608 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
712 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
716 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
652 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jádro ájurvédské praxe, tak jak nám ho představuje Dr. Lad, spočívá v pozorování každého momentu prostřednictvím plynulého, nepřerušovaného toku pozornosti, při němž nedochází k žádné projekci toho, co by mohlo nebo mělo být. Uvědomění si a přijetí toho, „co je“, ukazuje, že semena mentálního,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učebnice ájurvédy II. - Ucelený průvodce klinickým posouzením je 632 Kč

Výběr knih autora Vasant Lad

Zobrazit všechny knihy autora Vasant Lad
Výběr knih vydavatele Maitrea a.s.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea a.s.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.