Učebnice ájurvédy III.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 860 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Učebnice ájurvédy III. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
860 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Učebnice ájurvédy III. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
924 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Ájurvéda je lékařská věda, jejímž cílem je uzdravování, udržování kvality života a dosažení dlouhověkosti. Toužíte proniknout do tajemství nejstaršího dochovaného systému léčení na naší planetě? Tato kniha představuje postupy ájurvédy ze starobylých textů v systematickém uspořádání, jež je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Učebnice ájurvédy III. je 892 Kč

Výběr knih autora Vasant Lad

Zobrazit všechny knihy autora Vasant Lad
Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.