Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 333 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
333 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
391 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
392 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
357 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokud máte pocit, že vás každodenní stresy vyloženě ohrožují na životě, má to svůj důvod – váš nervový systém není v rovnováze. Průlomový poznatek polyvagální teorie spočívá v tom, že můžeme regulovat funkci svého bloudivého nervu, hlavní „informační dálnice“ těla, a najít tak cestu zpět k…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ukotvení - Jak se spřátelit s nervovým systémem pomocí polyvagální teorie je 375 Kč

Výběr knih autora Deb Dana

Zobrazit všechny knihy autora Deb Dana
Výběr knih vydavatele Maitrea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Maitrea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.