ÚPLŇK. (básně, hříčky, říkadla)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ÚPLŇK. (básně, hříčky, říkadla) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Humor patří neodmyslitelně k osobnosti a veřejnému působení předního českého psychiatra Radkina Honzáka. Již řadu let prokládá své přednášky, proslovy a besedy humornými básničkami a slovními hříčkami, kterými baví své posluchače.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ÚPLŇK. (básně, hříčky, říkadla) je 161 Kč

Výběr knih autora Radkin Honzák

Zobrazit všechny knihy autora Radkin Honzák
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.