Útěšné listy v jazyce 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 261 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Útěšné listy v jazyce 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
261 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Útěšné listy v jazyce 21. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Útěšné listy v jazyce 21. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
340 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Útěšné listy v jazyce 21. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
342 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Útěšné listy v jazyce 21. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
Život Jana Amose Komenského byl plný těžkých okamžiků, všelijakého duchovního i tělesného utrpení a životních zkoušek. Postupně přišel o rodiče, manželky, děti, vlast, viděl utrpení svých přátel a spoluvěřících, zdecimovaný český národ a vytušil nadcházející úpadek církve. Z této tavící pece…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Útěšné listy v jazyce 21. století je 309 Kč

Výběr knih autora Jan Amos Komenský

Zobrazit všechny knihy autora Jan Amos Komenský
Výběr knih vydavatele Poutníkova četba

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poutníkova četba
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.