V parku jako v přírodě - Průvodce moderní ochranou rostlin

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 181 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

V parku jako v přírodě - Průvodce moderní ochranou rostlin koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
181 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V parku jako v přírodě - Průvodce moderní ochranou rostlin koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V parku jako v přírodě - Průvodce moderní ochranou rostlin koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

V parku jako v přírodě - Průvodce moderní ochranou rostlin koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
249 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace je určena primárně pracovníkům údržby veřejné zeleně, městským úřadům a dalším subjektům, které se starají o veřejnou zeleň. Publikace obsahuje informace a návody jak přistupovat k ochraně zeleně v městských podmínkách a za použití metod co možná nejšetrnějších k okolnímu prostředí.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy V parku jako v přírodě - Průvodce moderní ochranou rostlin je 219 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Martin Žabka, Roman Pavela, Kovaříková Kateřina
Výběr knih vydavatele Lirego

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lirego
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.