Světem bylin s Romanem Pavelou - Stres a únava

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 284 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Světem bylin s Romanem Pavelou - Stres a únava koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
284 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světem bylin s Romanem Pavelou - Stres a únava koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světem bylin s Romanem Pavelou - Stres a únava koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
319 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světem bylin s Romanem Pavelou - Stres a únava koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světem bylin s Romanem Pavelou - Stres a únava koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šestý díl oblíbené série publikací Světem bylin s Romanem Pavelou má podtitul Stres a únava. Nejde tedy o tělesné potíže či nemoci jako v předchozích zastávkách autorova bylinkového putování, ale o jevy, které nám problémy se zdravím mohou způsobit a mnohdy také způsobují. Každý z nás se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Světem bylin s Romanem Pavelou - Stres a únava je 316 Kč

Výběr knih autora Roman Pavela

Zobrazit všechny knihy autora Roman Pavela
Výběr knih vydavatele Lirego

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lirego
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.