Světem bylin s Romanem Pavelou: Pohybové ústrojí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 290 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Světem bylin s Romanem Pavelou: Pohybové ústrojí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
290 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světem bylin s Romanem Pavelou: Pohybové ústrojí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světem bylin s Romanem Pavelou: Pohybové ústrojí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Světem bylin s Romanem Pavelou: Pohybové ústrojí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
315 Kč
Není skladem

Světem bylin s Romanem Pavelou: Pohybové ústrojí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl oblíbené série publikací Světem bylin s Romanem Pavelou čtenáře podrobně seznamuje s další řadou užitečných, často i napohled krásných rostlin, které nabízí naše štědrá příroda. Tentokrát je jejich výběr zaměřen na pomoc při nejrůznějších problémech a chorobách pohybové soustavy.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Světem bylin s Romanem Pavelou: Pohybové ústrojí je 338 Kč

Výběr knih autora Roman Pavela

Zobrazit všechny knihy autora Roman Pavela
Výběr knih vydavatele Lirego

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lirego
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.