Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 321 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 2 další varianty  
Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
380 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Napsal Roman Pavela s předmluvou Filipa Čapky Vždy jste chtěli svá vypěstovaná rajčata, ale nevíte, jak na to? Anebo nějaké záhonky máte, ale květák neroste, cukety od květu zahnívají a brambory jsou flekaté? A možná už pár let pěstujete i hrdě konzumujete vlastní zeleninu, ale stejně byste se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zeleninová zahrádka: Od A do Z (z pořadu) polopatě a ještě něco navíc je 349 Kč

Výběr knih autora Roman Pavela

Zobrazit všechny knihy autora Roman Pavela
Výběr knih vydavatele Česká televize

Zobrazit všechny knihy vydavatele Česká televize
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.