Vánoční slib

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vánoční slib koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
343 Kč
Není skladem

Krátký popis
Úspěšné spisovatelce Olivii Sterlingové se během jediného týdne zhroutí celý život. Pokus o nový žánr skončí fiaskem, když její thriller nemilosrdně odsoudí kritik Marcus Gilbert. A jako by to nestačilo, těsně před Vánocemi ji kvůli jiné ženě opustí snoubenec. Se zlomeným srdcem a pošramocenou…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Alexander Stainforth

Zobrazit všechny knihy autora Alexander Stainforth
Výběr knih vydavatele Fortuna Libri

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fortuna Libri
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.