Varia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Varia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Varia koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
105 Kč
Není skladem

Krátký popis
Poslední, desátý svazek učebnice vnitřního lékařství určený studentům medicíny a mladým lékařům navazuje na předchozí svazky věnované jednotlivým interním oborům. Přehledně a s didakticky jasným členěním představuje tři mezioborová témata - farmakologii, toxikologii a poškození z fyzikálních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Varia je 101 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Tomáš Zima, František Perlík, Zdeněk Mareček
Výběr knih vydavatele Galén

Zobrazit všechny knihy vydavatele Galén
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.