Sochař Josef Kubíček

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 573 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Sochař Josef Kubíček koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
573 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sochař Josef Kubíček koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
586 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Sochař Josef Kubíček koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
494 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Sochař Josef Kubíček - Hlušička Jiří. Monografie sleduje příběh Kubíčkova sochařského umění od lapidárních, často symbolicky laděných soch z let kolem první světové války k expresivně podbarveným plastikám dvacátých let, prolnutým účastí s člověkem práce, až ke klasicky vyzrálým…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Sochař Josef Kubíček je 551 Kč

Výběr knih autora Jiří Hlušička

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Hlušička
Výběr knih vydavatele Argo

Zobrazit všechny knihy vydavatele Argo
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.