Reflexy a reflexe III

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Reflexy a reflexe III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
166 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Reflexy a reflexe III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
198 Kč
Není skladem

Krátký popis
V pořadí třetí kniha fotografií Jiřího Hlušičky „Reflexy a reflexe“. PhDr. Jiří Hlušička se za svého třicetiletého galerijního působení i v letech pozdějších věnoval různým umělecko-historickým aktivitám. Kromě přednášek, odborných článků a výstavních katalogů je autorem řady knižních…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Reflexy a reflexe III je 182 Kč

Výběr knih autora Jiří Hlušička

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Hlušička
Výběr knih vydavatele Akademické nakladatelství CERM

Zobrazit všechny knihy vydavatele Akademické nakladatelství CERM
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.