Visual C++ 6.0

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 528 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Visual C++ 6.0 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
528 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Visual C++ 6.0 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
533 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha je určena všem programátorům, kteří programují ve vývojovém prostředí Visual C++ 6.0 od firmy Microsoft. Jedná se o nástroj pro vytváření aplikací určených pro operační systém Windows 95/98/NT/2000/XP. Kromě poměrně detailního přehledu tříd implementovaných v knihovně MFC (Microsoft…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Visual C++ 6.0 je 530 Kč

Výběr knih autora David Matoušek

Zobrazit všechny knihy autora David Matoušek
Výběr knih vydavatele BEN - technická literatura

Zobrazit všechny knihy vydavatele BEN - technická literatura
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.