Vnitřní energie 7 čaker s mapami energetických meridiánů - Vesmírná harmonie, pět elementů, naslouchání vlastnímu tělu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 211 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vnitřní energie 7 čaker s mapami energetických meridiánů - Vesmírná harmonie, pět elementů, naslouchání vlastnímu tělu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Vnitřní energie 7 čaker s mapami energetických meridiánů - Vesmírná harmonie, pět elementů, naslouchání vlastnímu tělu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vnitřní energie 7 čaker s mapami energetických meridiánů - Vesmírná harmonie, pět elementů, naslouchání vlastnímu tělu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vnitřní energie 7 čaker s mapami energetických meridiánů - Vesmírná harmonie, pět elementů, naslouchání vlastnímu tělu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
232 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vnitřní energie 7 čaker s mapami energetických meridiánů - Vesmírná harmonie, pět elementů, naslouchání vlastnímu tělu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato příručka ze série praktických knižních rádců z oblasti holistické medicíny přináší znalosti, techniky a představuje přírodní prostředky k pochopení našeho těla a ducha a pro péči o ně. Cílem tohoto stručného manuálu je podat čtenářům základní informace o dané oblasti a pomoci jim se v ní…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vnitřní energie 7 čaker s mapami energetických meridiánů - Vesmírná harmonie, pět elementů, naslouchání vlastnímu tělu je 226 Kč

Výběr knih autora Ulrike Raiser

Zobrazit všechny knihy autora Ulrike Raiser
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.