Zákon o státní službě. Komentář, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 2 457 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zákon o státní službě. Komentář, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
2 457 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o státní službě. Komentář, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
2 606 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zákon o státní službě. Komentář, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
2 417 Kč
Není skladem

Zákon o státní službě. Komentář, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
2 575 Kč
Není skladem

Krátký popis
Právní stav komentáře je k 1. 4. 2020.Na knižní trh přichází 2. vydání komentáře, který již při první edici před 5 lety prokázal, že jeho autoři rozhodně nechtějí s výkladem „končit tam, kde začíná problém“. Osobní zkušenosti mnohých členů autorského kolektivu s aplikací zákona o státní službě …

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zákon o státní službě. Komentář, 2. vydání je 2 513 Kč

Výběr knih autora Jan Pichrt

Zobrazit všechny knihy autora Jan Pichrt
Výběr knih vydavatele Wolters Kluwer

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wolters Kluwer
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.