Zatřiďování majetku a služeb

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 224 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zatřiďování majetku a služeb koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Zatřiďování majetku a služeb koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
255 Kč
Není skladem

Zatřiďování majetku a služeb koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Tato ojedinělá publikace je pomocníkem pro snazší zatřiďování majetků pro daňové odpisování a pro vybrané účetní jednotky i pro účetní odpisování. V jedné tabulce zde najdete hned čtyři informace – klasifikaci, vysvětlivky, daňovou a účetní odpisovou skupinu. Kniha obsahuje přehled všech…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zatřiďování majetku a služeb je 240 Kč

Výběr knih autora Jiří Dušek

Zobrazit všechny knihy autora Jiří Dušek
Výběr knih vydavatele Grada

Zobrazit všechny knihy vydavatele Grada
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.