Život bez bolesti - Zbavte se chronické nemoci bez léků či operace!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 202 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Život bez bolesti - Zbavte se chronické nemoci bez léků či operace! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
202 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život bez bolesti - Zbavte se chronické nemoci bez léků či operace! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
222 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Život bez bolesti - Zbavte se chronické nemoci bez léků či operace! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
179 Kč
Není skladem

Život bez bolesti - Zbavte se chronické nemoci bez léků či operace! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
203 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příčinou téměř každé bolesti je svalová nerovnováha. To znamená, že některé svaly jsou zkrácené, zatímco jiné ochablé. Vobou případech budou způsobovat napětí. Jednou z nejběžnějších příčin svalových nevyvážeností je špatné držení těla. Dokonce i když si myslíte, že máte správné držení těla,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Život bez bolesti - Zbavte se chronické nemoci bez léků či operace! je 201 Kč

Výběr knih autora Albert Lee

Zobrazit všechny knihy autora Albert Lee
Výběr knih vydavatele Eugenika

Zobrazit všechny knihy vydavatele Eugenika
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.