Znovuobjevení symbolu u Louise-Marie Chauveta

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 26 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Znovuobjevení symbolu u Louise-Marie Chauveta koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
26 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovuobjevení symbolu u Louise-Marie Chauveta koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
74 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovuobjevení symbolu u Louise-Marie Chauveta koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
80 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Znovuobjevení symbolu u Louise-Marie Chauveta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Znovuobjevení symbolu u Louise-Marie Chauveta koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
103 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Kniha představuje, analyzuje a kriticky hodnotí pojetí symbolu u současného francouzského teologa Louise-Marie Chauveta, který významným způsobem ovlivnil západní, zejména katolickou teologii svátostí, ale v českém prostředí je téměř neznámý. Chauvetova rehabilitace symbolického vidění…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Znovuobjevení symbolu u Louise-Marie Chauveta je 76 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Centrum pro studium demokracie a kultury
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.