Alice Through the Looking Glass (Collector's Edition)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 250 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alice Through the Looking Glass (Collector's Edition) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
295 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alice Through the Looking Glass (Collector's Edition) koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
250 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Alice Through the Looking Glass (Collector's Edition) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
251 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Alice Through the Looking Glass (Collector's Edition) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Není skladem

Krátký popis
Through the Looking-Glass the sequel to AliceÂ’s Adventures in Wonderland, containing the famous illustrations by Sir John Tenniel. No greater books for children have ever been written.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alice Through the Looking Glass (Collector's Edition) je 256 Kč

Výběr knih autora Carroll Lewis

Zobrazit všechny knihy autora Carroll Lewis
Výběr knih vydavatele Wordsworth Editions

Zobrazit všechny knihy vydavatele Wordsworth Editions
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.