6minutový kouč - Daruj si sebelásku

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 220 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

6minutový kouč - Daruj si sebelásku koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Daruj si sebelásku! Pierre Franckh pokračuje ve svých úžasných, rozumově vyrovnaných a hluboce účinných šestiminutových cvičeních – snad vůbec nejdůležitějším tématem: láskou k sobě samému. Věnujme se 6 minut denně jen sami sobě Měli bychom se ptát: Miluji se takový, jaký jsem? Důvěřuji sobě a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy 6minutový kouč - Daruj si sebelásku je 220 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.