Přejte si jednoduše, ale úspěšně!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 191 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Přejte si jednoduše, ale úspěšně! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
191 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přejte si jednoduše, ale úspěšně! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přejte si jednoduše, ale úspěšně! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Přejte si jednoduše, ale úspěšně! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
220 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Přejte si jednoduše, ale úspěšně! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Přejte si jednoduše, ale úspěšně! koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Přejte si jednoduše, ale úspěšně! je pokračováním Pierrovy nejprodávanější knihy Jak si správně přát. V této nové knize autor ukazuje, jak se i opravdu velká přání mohou plnit, jaké jsou běžné chyby při přání si a jak se jich vyvarovat. Navíc jsou přidány příběhy lidí, kteří si úspěšně…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Přejte si jednoduše, ale úspěšně! je 199 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.