ANAG Jednoducho buďte šťastní - 7 kľúčov k ľahkosti bytia

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 316 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

ANAG Jednoducho buďte šťastní - 7 kľúčov k ľahkosti bytia koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
316 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ANAG Jednoducho buďte šťastní - 7 kľúčov k ľahkosti bytia koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
376 Kč
Skladem (odeslání ihned)

ANAG Jednoducho buďte šťastní - 7 kľúčov k ľahkosti bytia koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
344 Kč
Není skladem

Krátký popis
Šťastiu sa môže naučiť každý z nás. Aj ty! 7 kľúčov k ľahkosti bytia Radosť, láska a šťastie patria k základným potrebám človeka. S pomocou 7 kľúčov k ľahkosti bytia sa môžeme naučiť vidieť život taký, aký môže byť pre každého z nás - ako proces vývoja, ktorý prináša radosť nám samým, ale aj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy ANAG Jednoducho buďte šťastní - 7 kľúčov k ľahkosti bytia je 345 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.