Prostě si to přejte, a to s lehkostí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 189 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Prostě si to přejte, a to s lehkostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Prostě si to přejte, a to s lehkostí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
237 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prostě si to přejte, a to s lehkostí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prostě si to přejte, a to s lehkostí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
214 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Prostě si to přejte, a to s lehkostí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
V další knize o přáních Prostě si to přejte, a to s lehkostí vás její autor Pierre Franckh podporuje v láskyplném způsobu, jak se zbavit starých přesvědčení, aby se i vaše nejtajnější přání mohla stát skutečností. Tentokrát se zabývá problematikou peněz, zdraví a práce. Samozřejmě jsou v knize…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Prostě si to přejte, a to s lehkostí je 210 Kč

Výběr knih autora Pierre Franckh

Zobrazit všechny knihy autora Pierre Franckh
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.