Abeceda DPH 2025

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 722 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Abeceda DPH 2025 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
722 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda DPH 2025 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
749 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Abeceda DPH 2025 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
832 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda DPH 2025 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
831 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Abeceda DPH 2025 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
762 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace, kterou lze použít jako průvodce pro začínající podnikatele nebo podnikatele, jež dosud neměli povinnost registrovat se k dani z přidané hodnoty, sleduje jednotlivé kroky podnikatele při zahájení jeho podnikatelských aktivit a postup v případě splnění podmínky podle zákona o DPH pro…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Abeceda DPH 2025 je 779 Kč

Výběr knih autorů Zdeněk Kuneš , Zdeněk Vondrák

Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Kuneš, Zdeněk Vondrák
Výběr knih vydavatele ANAG

Zobrazit všechny knihy vydavatele ANAG
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.