Básně / Elegie IV.

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 458 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Básně / Elegie IV. koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně / Elegie IV. koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně / Elegie IV. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Básně / Elegie IV. koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
539 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Básně / Elegie IV. koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Básně / Elegie IV. koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
491 Kč
Není skladem

Krátký popis
Čtvrtý svazek Díla Pavla Petra s názvem Básně / Elegie shrnuje celek jeho básnicky´ch elegií. Od roku 2001 do roku 2020 psal Pavel Petr jednu souvislou básnickou skladbu, postupem času rozdělenou a vydanou v sedmi samostatny´ch knihách v různy´ch nakladatelstvích. Jednotlivé knihy vycházely ve…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Básně / Elegie IV. je 487 Kč

Výběr knih autora Pavel Petr

Zobrazit všechny knihy autora Pavel Petr
Výběr knih vydavatele Větrné mlýny

Zobrazit všechny knihy vydavatele Větrné mlýny
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.