Byl jsem Himmlerovým pobočníkem. Nedobrovolná zpověď muže, který se pohyboval v samém středu nacistické vražedné mašinérie

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 314 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Byl jsem Himmlerovým pobočníkem. Nedobrovolná zpověď muže, který se pohyboval v samém středu nacistické vražedné mašinérie koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Karl Wolff, úspěšný obchodní a reklamní zástupce. Ale také Karl Wolff, bývalý SS-obergruppenführer a generál Waffen-SS, pobočník říšského vůdce SS Heinricha Himmlera, šéf jeho osobního štábu, spojovací důstojník SS v Hitlerově hlavním stanu.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Byl jsem Himmlerovým pobočníkem. Nedobrovolná zpověď muže, který se pohyboval v samém středu nacistické vražedné mašinérie je 314 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele Naše vojsko

Zobrazit všechny knihy vydavatele Naše vojsko
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.