České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 225 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
225 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
275 Kč
Není skladem

České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
239 Kč
Není skladem

Krátký popis
Výběr kandidátů představuje jeden z nejvýznamnějších procesů spojených s volbami, které jsou klíčovým aspektem fungování moderních demokracií. Podoba a výstupy nominačních procesů významně odhalují, jak politické strany operují v rámci svých vlastních organizačních struktur. Proces výběru…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy České strany a jejich kandidáti: Případ voleb do Poslanecké sněmovny v roce 2010 je 259 Kč

Výběr knih autora Peter Spáč

Zobrazit všechny knihy autora Peter Spáč
Výběr knih vydavatele Muni Press

Zobrazit všechny knihy vydavatele Muni Press
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.